Subway Laagraven Closure Opinions Overview


Total Responses: 83

Disagree with Closure: 83

Agree with Closure: 0


Service Feedback Average

Average Service Rating: 4.93


Graphical Representation


Service rating

4.93

Based on 83 opinions

Individual Feedback Entries


Ik ben zelf ondernemer in het tabak & gemak kanaal. Het is duidelijk dat de overnemende partij van Subway andere doelstellingen hanteert dan de vorige eigenaar. Waarvan de kleinere franchise-nemers zwaar de dupe zijn. Probeer jullie te verenigen en zoek een advocaat die die morbide beslissingen aan wil vechten. En daarmee jullie schulden kan vereffenen.
Voor jullie geldt dat je de opgebouwde waarden en normen waarmee jullie de vestiging runnen, voort moet zetten. Jullie deden dat! Op een juiste, correcte en winstgevende manier. Sterkte !!!!!!!!!


Name: Peter Troostheide


—————————————————-

Het is een goed en gezond bedrijf als je daar broodjes haalde of bestelde werd je er behandeld niet als klant maar als een soort familie. Ze hadden kundig personeel en altijd met een lach op hun gezicht top bedrijf jammer dat het nu dicht zit. We haalde en bestelde daar onze lunch voor de middag dat gaan we zeker missen.


Name: Jan Cozijnsen


—————————————————-

Hardwerkende ondernemers moeten de steun krijgen die ze verdienen. Ze staan aan het begin van hun werkende leven en nu al met 1-0 achterstand is niet eerlijk. Ze hebben jaren laten zien dat ze weten wat ze doen.


Name: Martine Pooters


—————————————————-

Wanneer je geld in het laatje brengt ben je goed genoeg. Wanneer de pedante aandeelhouder om de hoek komt kijken ben je de klos! Nederland is verworden tot een marionet van investeerders die bloed willen zien als het geen centen oplevert. Jammer dat niemand deze jongens kan of wil begeleiden in het ondernemerschap.


Name: Gerard Mulder


—————————————————-

Het is onbegrijpelijk dat een bedrijf dat grote winst maakt wordt gesloten. De gemaakte schulden hadden gemakkelijk kunnen worden afgelost als daarvoor de tijd was gegeven. Mijn inziens is door Subway niet geluisterd naar deze jonge ondernemers.


Name: Yvonne Warmelink


—————————————————-

Altijd super vriendelijk personeel, heerlijke broodjes! Belachelijk dat dit zo moet gaan.


Name: Linda


—————————————————-

Franchisenemers die jaren hun best doen ook voor je merk, kan je niet als een baksteen laten vallen Subway!!


Name: Niels


—————————————————-

Onacceptabel, deze heren leefden voor hun bedrijf, spraken er altijd met veel trots over.


Name: Alice


—————————————————-

Het is belachelijk dat zo’n groot bedrijf als Subway, die het moet hebben van zijn franchise filialen, 2 ondernemers zo op straat zet. Jullie naam is voor jaren gedragen, gepromoot etc. Door deze 2 is Subway op de kaart gezet in Nieuwegein! Een beetje menselijkheid en gerechtigheid zou hoog in jullie vaandel moeten zitten. Schaam jullie kapot Subway international. Zorg er voor dat deze 2 ondernemers hun leven zonder geld stress kunnen voortzetten. Want dit is niet eerlijk.


Name: Shelley jansen


—————————————————-

Een van de beste subway locaties in de omgeving.
Uiterst zonde dat deze beslissing is genomen!


Name: Leonie Smit


—————————————————-

Deze Subway wordt gerund door eigenaren en personeel met passie voor de zaak. Klanten die vaker komen worden onthouden (hun orders en wat er in hun leven speelt) en met iedereen die er voor open staat wordt een praatje gemaakt, zelfs al is het maar kort omdat het druk is. Het is zonde om dit te stoppen.


Name: Esther


—————————————————-

Heel jammer en onterecht hoe zo’n grote internationale organisatie als Subway met loyale franchisenemers omgaan.
Locatie Nieuwegein had een hele goede reputatie en bood altijd een hoge kwaliteit.


Name: Lex Warmelink


—————————————————-

Hardwerkende jongens die met hart en ziel werkte om klanten met een tevreden gevoel de winkel te verlaten!


Name: Inge Meester


—————————————————-

Als franchisegever denk ik dat je ook beschikbaar moet zijn voor compensatie. Het gaat niet alleen om een bedrijf dat uiteenvalt, het gaat ook om werknemers en franchisenemers die hun droom uiteen zien vallen.


Name: Reen


—————————————————-

Ik heb altijd lekker gegeten hier, perfecte service! Veel beter dan andere subways waar ik geweest ben!


Name: Martin


—————————————————-

Dit is te bizar voor woorden. Hoe kan Subwy zo met hardwerkende mensen omgaan.


Name: Monique


—————————————————-

Elk bedrijf is slechts zo goed als haar werknemers. Het gebrek van Subway aan medeleven, samenwerking, en hulp na de overname laat zien waar het nieuwe bedrijf echt om geeft. Dat is een schande voor elk bedrijf.


Name: walter hendriks


—————————————————-

Ik ken 1 van de eigenaren goed. En ik weet dat het beide hardwerkende ondernemers zijn die alles overhebben voor hun zaak. Heel erg teleurstellend dat ze vanuit zo’n groot bedrijf niet de steun krijgen terwijl zij het visitekaartje van het bedrijf zijn. De ondernemers en het andere personeel is het gezicht van de onderneming vergeet dat niet! Ik kwam hier eens in de zoveel tijd en ik heb altijd enorm genoten van even een praatje om daarna lekker te genieten van de heerlijke Subway. Mocht ik ooit nog bedenken een Subway te halen zal die waarschijnlijk nu met een vieze nasmaak zijn….. zeer teleurgesteld in de aanpak van de ‘grote bedrijfsheren’


Name: Jorik Rebergen


—————————————————-

De medewerkers en franchiseondernemers zijn het hart van de relatie tussen Subway en hun klanten. Als de franchiseondernemers niet ondersteund worden, raakt men de verbinding met Subway kwijt en dat zou zeer spijtig zijn voor alle betrokkenen.


Name: Alderick van Klaveren


—————————————————-

It’s not just about making money in the short term Subway HQ. Take your responsibility and support your franchisees!


Name: Anoniem


—————————————————-

Heb ook een franchise subway. Sinds de MFP kantoor is gekomen is het waardeloos. Ze hebben nergens ervaring in en het enigste wat ze zeggen is: los het maar op, en als je moet sluitingen, tja jammer voor de onderneming. Op deze manier worden de subway stores gedwongen om te gaan verbouwen wat enorm veel geld kost, en kan je het niet, dan maar sluiten.
Kortom, het is sinds corona tijd alleen maar aan het overleven.


Name: Anoniem


—————————————————-

Belachelijk dat er van hogere hand zo’n beslissing wordt genomen.


Name: M. van Rooijen


—————————————————-

Oneerlijk dat er meteen wordt overgegaan tor sluiting. Schulden kunnen binnen een jaar 2 jaar weggewerkt worden


Name: Amy


—————————————————-

Dit mag Subway hoofd niet zomaar aan zich voorbij laten gaan. Daar zijn andere de dupe van


Name: Anoniem


—————————————————-

Een Franchise Zonder Toekomst: Mijn Ervaring met Subway

Als voormalige franchisenemer van Subway heb ik uit de eerste hand ervaren hoe slecht deze organisatie omgaat met haar partners. Wat ooit begon als een veelbelovende zakelijke onderneming, veranderde al snel in een nachtmerrie, vooral nadat Subway besloot om te bezuinigen op essentiële ondersteuning voor haar franchisenemers.

De situatie verslechterde toen Subway zonder enige waarschuwing de persoonlijke contactpersonen voor franchisenemers verwijderde. Dit betekende dat we geen aanspreekpunt meer hadden voor onze vragen of problemen. Zonder begeleiding en ondersteuning werden we aan ons lot overgelaten, wat onvermijdelijk leidde tot ernstige uitdagingen.

Het ergste was echter de manier waarop Subway ons indirect dwong om onze winkels te verbouwen. Dit was niet alleen een dure onderneming, maar voor veel van ons, waaronder ikzelf, was het simpelweg niet haalbaar vanwege problemen met de pandeigenaar of andere praktische obstakels. In plaats van begrip te tonen voor deze problemen, besloot Subway ons eenvoudigweg te negeren en uit te sluiten van verdere steun, waardoor we op een eenzame en onhoudbare positie kwamen te staan.

Na jaren van vechten tegen de stroom in, zonder enige hulp of steun van Subway, was het onvermijdelijk dat ik faillissement moest aanvragen. De beloften die Subway ooit maakte over ondersteuning en samenwerking bleken holle woorden. Mijn ervaring met het MpF-kantoor die word gerund door 2 personen was niet beter; ze konden of wilden niets doen om te helpen in deze lastige situatie.

Subway heeft duidelijk laten zien dat ze hun franchisenemers als vervangbare pionnen zien in plaats van als partners. Deze waardeloze behandeling heeft me niet alleen mijn bedrijf gekost, maar ook het vertrouwen in de franchiseformule als geheel.


Name: Anoniem


—————————————————-

Bij karwei in Nieuwegein was het altijd lekker om snel even een broodje te halen. Jammer dat het zo gelopen is


Name: Richard


—————————————————-

Jammer dat de zaak weg moet. Nooit meer die heerlijke geur in de Karwei. Zou mooi zijn als de jongens een eigen broodjeszaak hier kunnen starten. Dan maar zonder Subway met hun rare regels.


Name: La Ber


—————————————————-

Heel jammer dat deze ondernemers moeten sluiten. Heerlijke broodjes en altijd vriendelijk en enthousiast geholpen!


Name: M Gamelkoorn


—————————————————-

een formulier waarbij je alleen ONEENS kunt invullen, wat een lachertje..


Name: EdX


—————————————————-

Het is van onschatbare waarde dat je na het doen van boodschappen, niet alleen bij Karwei, even een relax moment kunt pakken. het is in deze omgeving een must. Onbegrijpelijk en onwenselijk dat het is verdwenen


Name: Marco Hondeveld


—————————————————-

Beste Robin en Jurrijn, hierbij mij steun betuiging voor her-opening van jullie vestiging met een nieuw contract bij Subway.
En aan de landelijke directie van Subway, help deze mannen !! Uw actie getuigt van weinig empathie en inlevingsvermogen.


Name: Peter Suijker


—————————————————-

Heerlijke broodjes. Vriendelijke bediening. Gratis parkeren. Makkelijk bereikbaar. Alles wat we nodig hebben!


Name: Stephanie


—————————————————-

Ik bestelde in het verleden graag via jullie eigen website een of meerdere dozen koekjes en dan kon ik ze een uurtje later ofzo warm ophalen, was altijd zo heerlijk! Naar mijn mening een betere website dan via thuisbezorgd, die een stuk geld inhouden van de ondernemer.


Name: Remco de Graaf


—————————————————-

Deze Subway heeft altijd goede kwaliteit belegde broodjes geleverd. Het is een schande om zo met personeel en klanten om te gaan.
Het gaat de investeringsmaatschappij alleen maar om geld. Bah!!!


Name: Wim Rietveld


—————————————————-

This was the best Subway in the larger Utrecht area. Both the product (nice fresh and crisp bread) and the staff are better and more customer friendly. I am really going to miss them!


Name: Anne Henny


—————————————————-

Zonder enige idee dat het ging sluiten en er achter komen omdat ik het opzocht. Vanaf Houten was dit het dichtstbijzijnde even een lekker broodje halen. Ik vind dat ze open moeten blijven !! Ik wil niet helemaal naar City Plaza (Nieuwegein) of Utrecht rijden


Name: Fabian


—————————————————-